دامنه دارابکلا

اعتقاد، جهان را آباد می کند، انسان را آزاد ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

دامنه دارابکلا

اعتقاد، جهان را آباد می کند، انسان را آزاد ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

مطالب خرداد 1395 دامنه

پست 2761 : به قلم جناب فضل الله فضلی : «بسمه تعالی. از بابت تربیت فرزندان نیک و خردمند و دانشمند و مومن، به شما و همسر مکرمه حضرتعالی ( خواهر عزیزم ) تبریک عرض میکنم. و هم بابت موفقیتهای تحصیلی و علمی توسط فرزندان عزیزت آقایان عارف و عادل و عاصم تبریک ویژه تقدیم میکنم. و هم اختصاصا" بابت تاسیس مؤسسه زبان انگلیسی عادل، (اشاره به پست 2741 اینجا)به شما برادر خوبم و آقا عادل عزیز و همسر محترمه ایشان تبریک  عرض میکنم. توفیقات شما و تک تک اعضای محترم خاندان، آرزوی من است.»


پاسخ دامنه : به نام خدا. به جناب فضلی، یکی از بهترین رفیقانم که درد و درک را کنار هم پیوند  زده است و اِدراک برای او بیش از مدرَک معنی و اعتبار دارد، سلام می فرستم. متن تو آنچنان برآمده از قلب بی کینه و مهربانت است، که گویی الفبای حروفش از بیخ قلب من بلند شده است. به احترامت از میزم برمی خیزم که جانت را در جنگ با سازمان تروریستی منافقین و در جبهه ها به طبق ایثار و اخلاص نهاده بودی تا در راه اسلام و ایران و امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی شهید شوی و اینک شهیدی زنده ای. جانبازی ناخسته، برخاسته، شعورمند، شورآور و انقلابی. به خواهر حکیمم، آفتاب طیّیه ی دلم نیز سلامی به درازای محبت و عشق دارم. تبریک، والاترین متاع معنوی ست که بر من دریغ نداشتی. شاکرم به این محبت و معرفتت. ممنونم. ممنونیم و ممنونن.

جناب آقای فضل الله فضلی (وکیل و حقوقدان) داماد خاندان ما

بقیه ادامه

 

ادامه مطلب ...