دامنه دارابکلا

اعتقاد، جهان را آباد می کند، انسان را آزاد ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

دامنه دارابکلا

اعتقاد، جهان را آباد می کند، انسان را آزاد ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

مطالب اردیبهشت 1395 دامنه

پست 2413  به قلم میرزاعلی چلوئی دارابی 7 : «به نام خدا. سلام دارم خدمت شما جناب اقای طالبی و دامنه خوانان بزرگوار. نظر به پست مربوطه ی جناب حاج آقا کل سیدمحمد شفیعی عارضم به محضرتان مبنی بر اینکه متن را کامل خواندم و همه تعاریفت راجع به ایشان را با ایمان قلبی کاملا قبول دارم . من نیز خواستم مطلبی برای این بزرگوار بنویسم لکن هر جه فکر کردم دیدم تمام حسَنات را شما عزیز دل، نگاشتی . پس بر این امدم تا خدا قوت و خسته نباشید بگویم خدمت جنابش . و از درگاه خداوند رحمان برایشان صحت و سلامتی همراه با طول عمر با عزت ارزو دارم . با سپاس فراوان.»


پاسخ دامنه : به نام خدا. سلام من هم به شما حاج میرزاعلی چلوئی دارابی. تاییداتت به  عنوان یک نیروی انقلابی، خدوم و هم محلی در باره ی معرفی حاج کل سیدمحمد شفیعی دارابی واقع در پست 2409 اینجا، نشانه ی شناخت و بزرگواری هم شما و هم ایشان است. ممنونم که این گونه پست ها مورد توجه ی شما و سایر بزرگواران واقع شده است. و خیلی از بزرگان و دامنه خوانان طی تماس تلفنی و تلگرامی و واسطه ایی از این کار اظهار خرسندی نمودند. خدا را شکر می کنم بابت تحسین های تان. خدا به همراه ات جناب میرزاعلی گرامیو

حاج سیدمحمد شفیعی دارابی. مسجد جامع دارابکلا. در اسفند 1395 عکاس: رنگین کمان

بقیه ادامه

 

ادامه مطلب ...