دامنه دارابکلا

اعتقاد، جهان را آباد می کند، انسان را آزاد ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

دامنه دارابکلا

اعتقاد، جهان را آباد می کند، انسان را آزاد ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

مطالب خرداد 1393 دامنه

پست 222 : به قلم دامنه. به نام خدا. خواستم امروز در دامنه ی دارابکلا ، پستی در اندازه و شان مرحوم دکتر علی شریعتی  بنویسم، دامنه در سال قبل در تاریخ 4 آبان 1392 پستی با عنوان نخواستن و نداشتن گذاشته بود که شرح دعایی از دکتر شریعتی بود: اینجا.


و نیز برادر ارزشمندم مهندس عبدی نیز در وبلاگش هلی تختی سنه کوه متن و عکس هایی از قبر دکتر شریعتی در زینبیه ی دمشق سوریه گذاشته: اینجا. و همچنین ساعات پیش جناب آقا سیروس عزیز مدیر  گرانقدر وبلاگ پسر اردیبهشتی نیز به دامنه خبر داده است پستی در باره دکتر شریعتی گذاشته : اینجا. با تشکر وپژه از وی.


بنابراین دامنه ترجیح داد برای 30 خرداد که فردا باشد، نکته ای را مطرح کند. 33 سال پیش سازمان مارکسیست شده ی تروریستی که از سوی امام خمینی منافقین نام گرفت، با قیام مسلحانه علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی و مردم بی گناه، کشور را به آشوب و درگیری و خون ریزی و ترور عمومی و کشتن بزرگان دینی و در راس آن شهید مظلوم ئکتر بهشتی و شهید انقلاب فراگیر جهانی  محمد منتظری کشاند.

سران بُزدل آن به همراه ابوالحسن بنی صدر به صورت زنانه و چادر بر سر، فرار کردند. و مدتی بعد، این سازمان منحرف شده از اسلام و اصول اولیه اش، در کنار صدام حسین، آمریکا، اروپا و اعراب در خاک عراق علیه ی ایران اردو زد و ارتش آزادیبخش ساخت تا ایران را فتح کند. و در طول جنگ جنایات و خیانت های بسیار عظیمی در حق مردم ایران و حتی اعضای متنبّه شده ی خود، مرتکب شد. که با عملیات مرصاد نیروهای شهادت طلب مردمی و پاسداران غیور و وارسته مضمحل گردیدند و در تاریخ این مرز و بوم رسوا شدند. اما الان در این روزهای فلاکت بارشان، با تدبیر و کمک و هدایت آمریکا، در دامن آمریکا و اروپا ماوا گرفتند. و به فعالیت های پوششی در ایران روی آوردند.

هوشیار باشید که سَمپات ها و دلسپردگان و وابستگان و مامورین این سازمان کثیف شده و خائن و جانی، به جای فعالیت مستقیم به نام این سازمان، سعی دارند در قالب هایی مردم فریب و دهن پُرکن و  پوششی، با اسم های عادی و طبیعی نفوذ کنند و افکار و اطلاعات شان را تبادل نمایند و جوانی را به دام پلیدی بیندازند.

توصیه ی برادرانه دامنه این است تا زمانی که نظام حزبی شفّاف و قانونی و پاسخگو و مبتنی بر شکل گیری درست و دموکراتیک، در ایران پا نگرفته است، نباید هیچ جوانی به حزبی گرایش و عضویت یابد. الحمدلله دارابکلا در هویت دینی و انقلابی خیلی پیشتاز است.

بدانیم که استقلال فکری، بسی بالاتر از وابستگی و سمپاتی گری ست. فَاعتِبروا یا اُولی الاَبصار. ای دیده وران عبرت گیرید. (آیه ی 2 سوره حشر).


معلم انقلاب مرحوم دکتر علی شریعتی و شهید آیة الله مرتضی مطهری مفسر اسلام ناب محمدی (ص) در حج

جمعه ۳٠ خرداد ۱۳٩۳ ، ٦:۳٢ ‎ق.ظ

پست 220 : به قلم دامنه : 2. به نام خدا. اصل سی و چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران: "دادخواهی حق مسلّم هر فرد است و هر کس می تواند به منظور دادخواهی به دادگاه های صالح رجوع نماید. همه ی افراد ملت حق دارند این گونه دادگاه ها را در دسترس داشته باشند و هیچ کس را نمی توان از دادگاهی که به موجب قانون حق مراجعه به آن را دارد منع کرد."


نکته ی دامنه : به واژه های هر فرد و هر کس و همه ی افراد و هیچ کس، که قید مطلق است، اگر دقت کنید در می یابید که اسلام میان هیچ کس فرقی نگذاشته و تمایز و استثنایی نیاورده است.

بقیه ادامه

 

ادامه مطلب ...