دامنه دارابکلا

اعتقاد، جهان را آباد می کند، انسان را آزاد ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

دامنه دارابکلا

اعتقاد، جهان را آباد می کند، انسان را آزاد ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

مطالب بهمن 1393 دامنه

پست 664


به قلم دامنه : به نام خدا. دوست فاضل و روحانی پرتلاش و بزرگوارم حجت الاسلام والمسلمین  آقای علی اکبر دارابکلایی دامت توفیقاته. سلام علیکم. حضور آن روحانی صاحب قلم و گفتار شیرین در دامنه، حقیقتا" موجب مسرّت و مایه ی انبساط هم دامنه و هم خیل فراوان دامنه خوانان عزیز و ارجمند شده است. اساسا ورود روحانیانی مانند شما روشن و اهل مدارا و دلسوز نسل جوان و آگاه به مسائل غامض و علَن جامعه و نیز مسلط به پیچیدگی های تو در توی عصر کنونی، به عرصه ی وبلاگ های دارابکلا و نیز دامنه، اغتنام فرصت انکار ناپذیری ست. و صفحات اصلی دامنه هر لحظه در اختیار شما بزرگان شرافتمند باقی می ماند. بقیه در ادامه ی مطلب


ادامۀ مطلب
پنجشنبه ۳٠ بهمن ۱۳٩۳ ، ٦:٠٦ ‎ق.ظ

پست 663 : به قلم دامنه : قسمت 2 . به نام خدا. تو آری تو داری اشتباه می کنی از رهبر انقلاب می گُسلی. گُسست از رهبری، موجب گُسل در مسیر سیاسی یک فرد شیعه ی اثنی عشری می شود. می گویم چرا. زیرا در این مکتب که مومنان اقتداء به مُقتدای بزرگ مرد تاریخ اسلام، یعنی امیرالمومنین علی علیه السلام دارند، به توصیه ی ائمه ی اطهار (ع) در انتظار فرج (عج) هستند و تا زمانی که آن امام غائب، ظهور نکردند، حکومت در میان شیعیان به رهبری فُقهای عادل تحقق می پذیرد.

حال دامنه می گوید ما شیعه ی امامیه باید به رهبرمان اعتقاد و التزام داشته باشیم تا زمینه های ظهور حضرت ولی عصر (عج) تمهید شود. شاید تو بگی من گلایه دارم و کمی هم اعتراض و می خواهم آزاد اندیش باشم و دست به ردّ یا انتخاب آزادانه بزنم. مگر تو آیا فکر می کنی غیرمعصومین به حد معصومین (ع) به منبع لایزال الهی اتصال دارند که در آزمون و خطا قرار نگیرند و یکسره آنچه می کنند مویی لای درزش نرود!!؟

بقیه ادامه

 

ادامه مطلب ...